مراسم تقدیر از برترین های نوآوری محصول ایرانی سال ۱۳۹۹ برگزار شد

مراسم تقدیر از برترین های نوآوری محصول ایرانی سال ۱۳۹۹ برگزار شد

اختتامیه پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه در دانشگاه صنعتی شریف با حضور متخصصان حوزه نوآوری و مدیران ارشد شرکت های نوآور سال ۱۳۹۹ برگزار شد.

productinnovation3

این جشنواره که مبتنی بر رویکرد کاملاً علمی و پژوهشی پیش می رود، در سال جاری نیز همچون ۴ سال گذشته، با شناسایی محصولات نوآورانه ایرانی و ارزیابی فرایندهای نوآوری محصول شرکتهای مذکور، نهایتاً به معرفی شرکتها و محصولات نوآوری ایرانی سال ۱۳۹۹ پرداخت. قابل ذکر است رویه های دبیرخانه جشنواره شامل شناسایی محصولات نوآورانه از طریق اسکن بازار، دریافت فرم خوداظهاری از شرکتها و نهایتاً پس از تایید فرم های خوداظهاری، حضور ارزیابان دبیرخانه جشنواره در محل شرکتها به منظور بررسی جزئی تر فرایندها و مستندات مربوطه می باشد که تماماً برای شرکتهای منتخب به انجام رسیده است. جهت استحضار جلسات ارزیابی در سال جاری بر اساس محدودیتهای موجود به دو روش حضوری و مجازی برگزار گردید.

در نهایت در مراسم اختامیه این رویداد، ۲۲ محصول نوآورانه از ۲۰ شرکت بزرگ صنعتی و خدماتی پس از بررسی در کمیته ارزیابی جشنواره و تایید کمیته علمی متشکل از اساتید دانشگاه و متخصصین حوزه نوآوری که امتیاز مورد نظر را کسب کردند، موفق به کسب گواهینامه و لوح زرین نوآوری محصول برتر ایرانی سال ۱۳۹۹ شدند. همچنین برای رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا و فاصله گذاری اجتماعی، مراسم تقدیر از این شرکتها، در سه زمان به طور جداگانه صورت پذیرفت.

pic2

جهت استحضار شرکت‌های منتخب جشنواره نوآوری سال ۱۳۹۹ شامل شرکت کویر تایر، شرکت نفت بهران، شرکت پالایش نفت بندر عباس، بانک ملی ایران، شرکت دادورزی سداد، شرکت پتروشیمی جم، شرکت کوشش رادیاتور، شرکت موتوژن، شرکت فولاد هرمزگان، شرکت پالایش نفت تبریز، شرکت پلی پروپیلن جم، شرکت بهار عالیس رزچناران، شرکت به پرداخت ملت، شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد آلیاژی ایران، شرکت فناپ، شرکت پرداخت الکترونیک سداد، شرکت فولاد تاراز چهارمحال، شرکت فولاد خوزستان و شرکت فولاد اکسین می باشد. ضمن اینکه ۱۸ شرکت با یک محصول منتخب و شرکتهای کویرتایر و پتروشیمی جم هر یک با دو محصول منتخب در این جشنواره حضور داشتند.

قابل ذکر است همراه با تقدیر از شرکتهای منتخب جشنواره، نمایشگاه نوآوریهای ایرانی نیز با حضور شرکتهای منتخب به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل مجتمع خدمات فناوری شریف برگزار گردید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت جشنواره به آدرس www.productinnovation.ir مراجعه نمایند

pic1