ارزیابی محصول ARP-FAE163 از شرکت پتروشیمی شازند

ارزیابی محصول ARP-FAE163 از شرکت پتروشیمی شازند

proInn1395

مجتمع پتروشیمی شازند یكی از شرکت های تولیدکننده محصولات پلیمری و شیمیایی در کشور است که ضمن حضور فعال در عرصه اقتصاد کشور ، در راستای استراتژی های شرکت قدم برداشته و همواره در جهت نوآوری و فناوری های جدید پیش قدم بوده است.

در همین راستا، با حضور تیم ارزیابی ششمین دوره جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی در تاریخ 11 آبان ماه سال جاری در واحد R&D این شرکت و با حضور جناب آقای مهندس سعادتمند مدیر این واحد، محصول ARP-FAE163 مورد ارزیابی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه آقای دکتر سودبر اطلاعاتی را در رابطه با محصول و یکی از معاونت های واحد R&D شرکت ارائه کردند و مستنداتی جهت بررسی همه فرآیندهای مربوط به ارزیابی از واحد های مرتبط اخذ شد.

موضوع قابل اهمیت در این جلسه، استراتژی سازمان و بازنگری در استراتژی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همچنین همکاری در خصوص موضوعات اخیر شرکت پتروشیمی شازند، موضوع آینده پژوهی در سازمان و بحث آموزش در حوزه نرم افزارهای استراتژی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین با حضور مدیر روابط عمومی پتروشیمی شازند موضوعات خودکفایی مطرح شد و گزارشات خوبی از سالهای گذشته بیان شد و در نهایت جهت شکل گیری همراهی و همکاری، دفتر توسعه فناوری و نوآوری شریف از تمام ظرفیت های دانشگاه جهت برطرف کردن نیازها و چالش های پتروشیمی و ارائه راهکار استفاده خواهد کرد.

درج نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.