چهارمین جشنواره نوآوری محصول برتر ایرانی برگزار می شود

چهارمین جشنواره نوآوری محصول برتر ایرانی برگزار می شود

چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی با هدف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری‌های داخلی به همت پژوهشکده سیاست‌گذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نیز مشارکت سایر نهادهای حاکمیتی کشور برگزار می‌گردد.

هادی اسدی دبیر اجرایی این رویداد با اشاره به این نکته افزود: این جشنواره قصد دارد تا با شناسایی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری های شرکتهای ایرانی در حوزه تولید و ارائه محصولات و خدمات جدید به مصرف کنندگان، زمینه معرفی و تقدیر از این تلاشگران صنعت و کسب و کار را فراهم آورد.

اسدی گفت: با شروع به کار “مرکز مطالعات و توسعه نوآوری” امکان ارائه خدمات مشاوره به شرکت‌ها برای ارتقاء و بهبود نظام نوآوری توسط اساتید خبره مرکز فراهم شده است. در ضمن برای ارائه خدمات مناسب و تخصصی به شرکت‌ها، محصولات نوآور در گروههای مختلف دسته‌بندی شده‌اند وارائه مشاوره و ارزیابی نوآوری ها متناسب با هر گروه صنعت صورت خواهد گرفت.

مراسم پایانی این جشنواره در تاریخ ۲۶ دی سال جاری در محل سالن جابر بن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

شرکتهای ایرانی می توانند برای معرفی کالا/خدمات جدید خود جهت حضور در این جشنواره و قرار گرفتن در مراحل ارزیابی نواوری محصول، با دبیرخانه جشنواره به شماره ۸۸۹۱۰۶۲۱ الی ۲ تماس حاصل فرمایند.