ارزیابی فرایندهای نوآورانه شرکت ویرا واکسن شایا برای واکسن اکتیمای مسری

ارزیابی فرایندهای نوآورانه شرکت ویرا واکسن شایا برای واکسن اکتیمای مسری

جلسه ارزیابی واکسن اکتیمای مسری با حضور جناب آقای مهندس پزشكي، مدیرعامل مجموعه و با حضور تیم ارزیابی ششمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی در تاریخ 9 آذر ماه سال جاری از ساعت 9 صبح الی 16 در محل شرکت ویرا واکسن شایا برگزار شد.

در ابتدای جلسه ضمن ارائه گزارشات آقای مهندس پزشکی از شروع به کار شرکت و روند رشد و فعالیت شرکت اعم از تولید ، توزیع ، فروش ، واردات و صادرات انواع داروها و سرم، واکسن های انسانی، واکسن های دامی، فراورده بیولوژیک و صنایع پیشرفته و های تک، در رابطه با محصول نوآورانه جدید شرکت هم گزارشاتی ارائه شد.

در ادامه از نتیجه 2 تا 3 سال تحقیق، تست و بررسی صحبت شد و تولید یک محصول ویژه که علاوه بر اینکه نیاز داخل کشور را تامین کرده است، نیازهایی در سطح خاورمیانه را هم مرتفع کرده است وهمچنین کل سرمایه ای که جهت تولید محصول صرف شده بود، طی چند سال به بازدهی کامل رسید.

ضمناً طبق بازدیدی که از سالن های تولید واکسن توسط تیم ارزیابی انجام شد، متوجه شدیم که علاوه بر دانش تولید واکسن در این شرکت، تمام تجهزات مورد استفاده، از شرکت های داخلی تامین شده که باعث مسرت و دلگرمی است.

 

و در نهایت بعد از بازدید از آزمایشگاه واکسن و توضیحات تکمیلی آزمایشات بر روی نمونه های حیوانی، بحث بسیار حائز اهمیتی هم راجع به موضوعات حوزه پساب داشتند که انشالله در جلسات بعدی بیشتر مورد توجه  قرار خواهد گرفت.

درج نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.